Açıklama
“Marka Olmak”, kişilerin ve firmaların kurumsallaşma ve marka oluşturma sürecinde takip etmeleri gereken yol ve yöntemlerin ele alındığı, ana konular ve alt başlıklarla başarılı bir kompozisyon halinde hazırlanmış; markalaşmayı hedefleyen herkes için bireyselden kurumsala, A’dan Z’ye bütün yönleri içeren, olumlu olumsuz dünya çapında markaların deneyimleriyle örneklendirilen; şablon ve grafiklerle desteklenen “el kitabı” özelliğinde tamamen özgün bir eserdir.
***
Markalar firmaların “evladı” gibidir. Bir evladın yetiştirilmesi nasıl büyük bir dikkat, özveri ve süreklilik gerektiriyorsa bir markanın doğuşu ve büyütülmesi de öyledir. Büyük bir emek, gayret ve dikkat gerektirmektedir.
Bu kitapla hangi sektörde olursanız olsun, hangi seviyede bulunursanız bulunun kendinize ve kurumunuza bireysel ve kurumsal katkı sağlayabileceksiniz.
Kendinizi şimdiki kazanımlarınızla değerlendirirken sektörünüzle ilgili farklı bakış açıları ve yöntemleri de fark ederek geleceğe yönelik birçok avantajı yakalama şansına kavuşacaksınız.
***
Bütün firmaların marka olmaya ve markaya ihtiyacı vardır. Bu sebeple “Marka Olmak”, paydaşlarına değer vermek… Bulunduğu ülkenin kanunlarına uyum sağlamak… İnsanlarının değer yargılarına saygı göstermek… Müşterilerinden çalışanlarına kadar dürüst ve şeffaflık ilkesine bağlı olmak… Geçmişine vefalı… Yeniliklere açık… Kaliteden taviz vermemek… Müşterisini velinimet rakiplerini paydaş görmek… Müşterisiyle duygusal bağ kurmak isteyenler için yol gösterici bir eserdir. Bu eser ile hem konunun teknik yönlerini takip edebilecek hem hangi durumda nasıl bir analiz yapılması gerektiğini fark edecek, dünya markalarının karar verme süreçlerinde nasıl hareket etmiş olduğunu örnekleriyle deneyimleyebileceksiniz.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.